7 quick takes (maar ik speelde vals want het zijn vooral heel veel foto's)

Goeiemorgen!
Een vakantiefoto's blog!
Ik weet ook wel dat het maandag is, en dat ik dan altijd een blog schrijf. Maar vandaag heb ik geen zin in schrijven en foto's zeggen meer dan 1000 woorden toch? (Vroeger had ik, zoals elk ander meisje, een vriendenboekje en een vriendin van mij plaatste een sticker met die quote bij haar pasfoto. Ik snapte het nooit helemaal want zoveel zei die pasfoto me niet. Nu wel, het zegt van alles over meisjes van 9, de mode in de jaren 90 en een schoolfotocultuur, maar daar gaat het nu natuurlijk niet om.)

We hebben een heerlijke tijd gehad in Namibie. We vierden Pasen op de familiefarm, reden daarna naar Swakopmund aan de kust waar Hartmuts oma woont en waar de meiden in 's werelds grootste zandbak speeldenn (de Namib woestijn) en eindigden onze vakantie 600 kilometer verderop in de Kalahari woestijn op de farm waar we getrouwd zijn.

En nu zijn we weer in Kaapstad voor 2,5 weken die waarschijnlijk onwaarschijnlijk snel voorbij zullen vliegen. Geniet van de woorden die deze beelden spreken.

Fijne week!

Kijken hoe opa de koeien inent.

Termietenheuvels en gras tot aan je schouders... meer heb je niet nodig.

Checken hoe hoog het water staat in een van de bassins.

'Mijn, mijn, mijn' elke keer als ze een paasei gevonden had. En dan zo hoog mogelijk boven je hoofd houden zodat niemand erbij kan. Heel handig als je de kleinste bent. 

En dan smullen van je buit. 

Met pappa op de trekker en zelf sturen, dat is toch het allerleukste?

De mooiste zonsondergangen zijn op de farm.


De farm is ook leuk voor volwassenen, hier deden we een rondje op de quadbike.

Sophie klimt op de kameeldoornboom waar haar overgrootmoeder als klein meisje ook al in klom.

Ik ben verliefd!

Avondwandelingen en als je geluk hebt zie je wilde dieren. De meiden zijn ook al blij met koeien, paarden en ezels.

Een bal hoeft niet per se uit een fabriek te komen, als je dit langs de kant van de weg vindt heb je ook leuk speelgoed.

Spelen met oma.

Het strand is haar lievelings.

Boekjes lezen met Omingel, hun overgrootmoeder. 

En lekker in je pyjama boekjes lezen met opa. 

Zo'n zandduin helemaal alleen beklimmen is best moeilijk!

Grootste zandbak!


Samen met Sophie ging ik op zoek naar leven in de woestijn. We vonden vetplantjes en Sophie vond het verschrikkelijk interessant hoe ze vocht vasthielden in hun blaadjes. 

4 generaties op de boulevard. 

Daar, aan het einde van die weg,  bovenop de duin, trouwden we. 

Spelen met zand en potjes, elke dag. 

Gek op elkaar. (meestal dan he?!)