2,5 years with Sophie

Dag lieverd,
je bent vandaag 2-en-een-half en toen je hoorde dat het je 'halve verjaardag' was veranderde je ineens in het jarigste meisje dat ik ooit gezien heb. We waren niet van plan om het te vieren maar we konden er niet meer om heen.

We aten een halve quiche,met 2 en een half kaarsje erop, je zong zo hard je kon en vol enthousiasme 'happy birthday' zodat we niets anders konden doen dan meezingen. En na het eten hadden we brownies met sterretjes. Ik denk dat we er een nieuwe familietraditie bij hebben.

Je bent een heerlijk kind, en ik zou boeken over je kunnen schrijven, maar je hebt zelf ook veel te zeggen dus ik heb je geinterviewd en je grote en kleine vragen gesteld zodat jelater zelf kan zien wat voor praatjesmaker je was. Ik moet soms lachen om hoe je dingen zegt. je praat goed nederlands maar dan ineenskomt er een Duitse uitrdukking of eenEngels woord in je Nederlandse zin naar boven. Ooit zal dat wel goed komen toch? Ooit zul je al je talen wel perfect uit elkaar kunnen houden. Wij kunnen jenu in ieder geval goed verstaan en je maakt ons leven leuker (en een stuk grappiger)door het van commentaar te voorzien.

Liefs van mij.