2 months with Sophie...


Allerliefste Sophie,
het wordt dus echt alleen maar leuker! Als andere mensen dat een maand geleden zeiden kon ik dat maar moeilijk geloven, maar nu..... Als het mogelijk is dat we nu twee keer zo veel van je houden als vorige maand weet ik zeker dat we dat doen. Stapelgek zijn we op je. Je stralende glimlach als we liedjes met je zingen, je enthousiaste getrappel met je armpjes en beentjes als je op je speelkleed ligt bent, je duimpje in je mond als je slaapt... Bij alles wat je doet kijken je vader en ik elkaar aan en kunnen we niet geloven dat je van ons bent.

Je maakt het ons wel gemakkelijk hoor. 's Nachts krijgen we nog genoeg slaap omdat je al lekker lange stukken achter elkaar kan slapen. We kunnen je ook overal mee naar toe nemen omdat je zo rustig bent, en dat doen we dus ook. Je bent al bij vergaderingen, op wijnboerderijen, bergen en stranden geweest. Je bent ook al een paar keer op het vliegveld geweest om mensen te halen en te brengen. Over twee weken ga je zelf voor het eerst vliegen om naar je allereerste bruiloft te gaan. Ik ben benieuwd hoe dat gaat ! 

Je bent een ontzettend tevreden en gelukkig meisje, maar je laat ook overduidelijk merken dat je een sterk karakter hebt. Als er iets gebeurt wat niet naar je zin is kan je zo verschrikkelijk boos worden. Gelukkig laat je jezelf dan ook weer gemakkelijk troosten. Je bent ook nog steeds ontzettend nieuwsgierig, alles wil je zien. Ik denk dat het eerste woordje wat je kan zeggen 'waarom' gaat zijn.

Lieve Sophie, jij maakt ons leven mooier en we genieten van elke dag met jou...