7 quick takes....

Het kon niet anders, deze quick takes konden alleen maar over Sophie gaan. In de eerste week van het moederschap maak je sowieso weinig anders mee dan het 'moeder zijn'. En als ik wel andere dingen had meegemaakt had het al vrij snel heel onbelangrijk geleken bij de vreugde en intense liefde die ik voel als ik naar Sophie kijk. Dus... 7 dingen die Sophie deze week voor het eerst gedaan heeft.

  1. Sophies eerste minuten.... Toen ze me aankeek met die grote donkere ogen kon ik niet geloven dat we zo'n mooie dochter gekregen hadden.
  2. Sophies eerste keer zonnebaden (om er voor te zorgen dat ze niet te geel zou worden). Leuk vond ze het niet, maar het heeft wel geholpen.
  3. Sophies eerste keer in bad. Hartmut had dat klusje al opgeëist voordat ze geboren was. Sophie en hij genoten er allebei van. 
  4. Sophies eerste ontmoeting met oma op het vliegveld, wat een bijzonder moment!
  5. Sophies eerste (of eigenlijk 'nulste') verjaardsagscadeautjes. Oma's kofferst zaten wel heel erg vol met cadeautjes van allemaal lieve mensen uit Nederland. Bedankt! 
  6. Sophies eerste wandeling in het park vlak bij ons huis. Daar gaan we nog heel wat uurtjes doorbrengen. 
  7. Sophies eerste keer bij haar vader in de draagdoek. Volgens mij vind ze dat nu al het allerlekkerste plekje... 

En nog een gewoon omdat ze zoooo mooi is!