Happy Holidays!

Nog even een paar laatste mailtjes sturen, snel mijn bureau opruimen en dan mag ik straks mijn laptop afsluiten om vervolgens 2 weken lang niet aan werk te hoeven denken. Morgen om 3 uur gaat de wekken zodat we hopelijk  om half 4 in de auto zitten om onze lange reis naar Namibie te beginnen... heerlijk!
Deze week was het eigenlijk ook al half vakantie, de scholen waren al dicht en met elke dag 30 graden, eindejaarsfeestjes en een nationale feestdag stond bij bijna niemand het hoofd volledig op 'werkstand'.
Naast het werk hebben wij ook een hele leuke tijd met mijn schoonzusje en haar vriendinnen zoals je op de foto kan zien.

Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie, heerlijke kerstdagen en tot volgend jaar!
(Misschien schrijf ik nog een blog of post ik foto's, maar ik beloof niets want ik wil geen verwachtingen scheppen!)