Sneak peek...


Van onze boekenkast!

Eindelijk de lang geleden beloofde foto. Hij is bijna klaar, we moeten alleen nog houten boxen maken voor onder het bankje. Ze zullen in dezelfde stijl zijn als de deurtjes. Ik ben zo trots op Hartmut, ik kon echt niet wachten met het plaatsen van een foto. Ik kom er nu wel achter hoe handig het is om met een man getrouwd te zijn die weet hoe je dingen kan maken van hout. Hij weet als geen ander hoe je afvalhout (de deurtjes) een tweede leven kan geven en hij heeft heel veel slimme oplossingen voor kleine en grote problemen. Ik heb ontzettend geluk met mijn man. Ik heb iets in mijn hoofd, teken een snel design en voor ik het weet heeft hij het gemaakt. We hebben nog veel meer ideeen dus het is maar goed dat het huis nog lang niet vol is. Voorlopig kan Hartmut nog wel even bouwen...