Binnenkijken...

Ooit las ik ergens dat klanten altijd drie dingen willen. Als ze iets kopen of bestellen moet het de beste kwaliteit zijn tegen de laagste prijs en ze willen er niet lang op wachten. En dat is meestal onmogelijk. Goede kwaliteit is meestal niet het goedkoopste en als het al wel zo is is het meestal niet direct voor handen. Met Hartmut is dat anders, als ik bij hem iets 'bestel' weet hij het altijd heel snel en perfect te maken en meestal kost het bijna niets. Neem nu deze uitsparing in de muur. Toen we de eerste keer het huis binnen liepen viel het me bijna niet op dat er zo'n mooie uitsparing zat waar planken in zaten. Jammer! Het zou zo'n mooi focus punt kunnen zijn om leuke dingetjes uit te stallen. Een paar meter plinten en een likje verf hebben voor een ware metamorfose gezorgd. Oh ja, de muur heeft natuurlijk ook een andere kleur gekregen. Van geel naar 'greige', het ziet er een stuk schoner en strakker uit. 

Hartmut is het helemaal met me eens dat het er een stuk beter uit ziet, maar ik denk dat zijn mening vooral gevormd werd door de stopfles met koekjes...