Nagenieten...

Sommige dagen zijn zo leuk en speciaal dat het helemaal niet erg is als je er weer aan herinnerd wordt. Deze week werd ik herinnerd aan onze trouwdag die, hoe cliché het ook mag klinken, de mooiste dag van mijn leven was. Een paar maanden geleden stond een reportage van onze bruiloft in het tijdschrift 'WitWedding'. Deze week hebben ze het ook op de website gezet. Hier kan je het lezen en alle foto's bekijken.
Zoals mijn moeder al zei: 'echt nagenieten'.

Ik ben elke dag nog dankbaar voor wat er op die dag begonnen is. Voordat we getrouwd waren zeiden mensen me vaak dat de relatie door de jaren alleen maar beter wordt. Ik geloofde het wel maar kon me er niet veel bij voorstellen. Nu, anderhalf jaar na onze bruiloft, zie ik al wat de mensen bedoelden. Als ik nadenk over hoe veel beter het geworden is in zo'n korte tijd  kan ik alleen maar heel optimistisch zijn over de  jaren die komen....